۲۶ شهریور ۱۴۰۳

رسوایی جدید برای پ.ک.ک: تجاوز عضو پ.ک.ک به یک اسب ماده در سوئد

  • ۲۳ روز قبل

تازه‌ترین رسوایی اخلاقی برای اعضای این گروه مسلح در سوئد.

به گزارش دیدبان حقوق بشر کردستان ایران، سریال رسوایی، شکست، افتضاح، تضعیف و مسئولیت در قتل و کشته شدن ده‌ها هزار نفر برای پ.ک.ک و زیرمجموعه‌های آن تمامی ندارد. در تازه‌ترین رسوایی اخلاقی برای اعضای این گروه شبه‌نظامی در سوئد، یکی از اعضای پ.ک.ک در حال تجاوز به یک اسب ماده دستگیر شده است!

«سنانیک اونر» مسئول روابط اروپایی PKK است که به این جرم دستگیر شده است! البته به‌گزارش برخی رسانه‌ها، وی یکی از مقامات ارشد یک انجمن مرتبط با پ.ک.ک است که در سوئد به جرم تجاوز مکرر به اسب و حمله به یک افسر پلیس متهم شده است! این مرد ۷۲ ساله‌ی مرتبط با پ‌.ک‌.ک، به اسبی در انبار همسایه‌اش در شهر هلسینبورگ تجاوز کرده و دوربین‌های مداربسته تصاویر او را ضبط کرده‌اند. او سه روز پس از اقدام اول برای تجاوز، این اقدام ننگین را تکرار کرد و توسط مامور پلیس دستگیر شد. رسانه‌های سوئدی اعلام کردند که او در مقابل دستگیری مقاومت کرد و سعی کرد با چاقو به افسر ضربه بزند. انتظار می‌رود که او به دلیل جنایات خود با یک مجازات بالقوه به ۳۰ سال زندان محاکمه شود.

 

ظاهراً دهه‌ها قوانین و زندگی در سوئد نتوانسته تغییری در افکار و رفتار اعضای پ.ک.ک، ایجاد کند و آنها همچنان مشغول تجاوز به حقوق دیگران حتی حیوانات هستند! این در حالی است که پ.ک.ک، پژاک و شاخه‌های در سوریه، گروه تروریستی هستند و از سوی دیگر، بارها به دلیل نقض حقوق بشر، ربایش کودکان، استفاده از زنان و دختران به عنوان کودک‌سرباز و… توسط نهادهای بین‌المللی محکوم شده‌اند!

گفتنی است سنانیک اونر که در ترکیه به اتهام عضویت در سازمان پ‌.ک‌.ک تحت تعقیب بود، زمانی که معاون شهردار قزل‌تپه در ماردین بود، دستگیر و به اتهام رهبری این سازمان محاکمه شد. سازمان اطلاعات سوئد معتقد است که گروه مسلح پ.ک.ک و شاخه سوری آن YPG در سوئد تامین مالی می‌شوند.

۱ دیدگاه

  1. اکثریت آنها سرخوردگی خانوادگی ،اجتماعی و اخلاقی دارند.ادعای حقوق بشری هم میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرطرفدارها

پربحث‌ترین

کُردی